2013-07-23

Me & My Mommy LO

שוב אני מגיעה בדקה ה-90 לאתגר ב"יוצאות מהקווים", אבל הפעם יש לי אחלה תירוץ, האתגר ממש ממש קשה, ביקשו שנקבל השראה מהתמונה הזו:


וחשבתי וחשבתי וחשבתי... קודם כל אם יש כתום זה מעולה, אני אוהבת כתום. אבל לא רציתי להכין עוד כרטיס. אז חשבתי עוד קצת. כתום... ג'ינג'י יעני? ולי יש ארבעה ג'ינג'ים משופמים? ובמקרה הבכור סוגר איתי 7 שנים? (אין לי תאריך מדוייק, אבל לו לא אכפת אם אני עושה חישוב עקום)

הפעם האחרונה שניסיתי להכין דף מעוצב הייתה בשנת... לא משנה. אז זהו, אני הולכת על דף מעוצב!
בשל מחסור חמור באפשרויות פיתוח תמונות החלטתי ללכת על סקראפ דיגיטלי, יותר קל לחלודה כמוני (בהגדרה, לפחות.. הצללה איז א ביץ'!).
אני עדיין בקטע מונוכרומטי חזק אז כתום/לבן/שחור ובאמצע שימח אותי, והחלטתי לקחת את הצבעים כהשראה לדף, ואת רעיון הקולאז' בשביל התמונות, ויצא לי לא ממש מינימליסטי לחלוטין הפעם:



בגלל שמדובר בחתול ג'ינג'י ובתמונת האתגר הצבע היחיד שבולט הוא כתום, החלטתי ללכת 'הפוך על הפוך' ולהפוך את כל התמונות שלנו לשחור-לבן. זה אתגר אותי יותר כי עכשיו צריך להקים לחיים את הדף הזה בלי להגזים בשימוש בכתום (שוב לפי התמונה). בחרתי במקבץ חמוד של תמונות מתחילת דרכנו המשותפת, ויצאתי לדרך. לא ממש ידעתי מה אני עושה, אבל אחרי כמה שעות טובות של עבודה הגעתי לתוצאה שנראית לי משהו שאפשר להעלות לבלוג (ולאתגר). 
אני צריכה לעבוד על הקטע של ההצללה, זה לא פשוט... אבל היה כיף!! 
אשמח מאוד להערות, הארות ורעיונות לשיפור!

בתמונות אני ובכורי אהובי חד העין המהמם אוסקר, או בכינוי החיבה הפרטי שלו, פוסיפלון.
את הג'ינג'ון מצאתי בגיל כחודש עם דלקת עיניים נוראית שהספיקה לעכל לחלוטין את העין השמאלית שלו... הוא היה כל כך חלש וחולה שאפילו לגרגר הוא לא היה מסוגל..
7 שנים מאוחר יותר וחד העין מאושר, שמנמן ושולט ביד רמה על הטריטוריה שלו, נתיניו החתולים האחרים (חוץ מהשתיים המבוגרות ממנו, הן קלפטעות!) וקערת האוכל.

זיס מתוק של אמא, שיהיו לנו עוד הרבה הרבה הרבה שנים יפות יחד


המלך מוסר שלום ולהתראות בפוסט הבא!
פורים 2007


8 תגובות:

  1. באמת היה אתגר קשה... אבל יצא לך דף מהמם!
    ואפילו נראה אמיתי ולא דיגיטלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, את מתוקה! הכי מחמיא בעולם שלא נראה לך דיגטלי ("": תודה על התגובה!!

      מחק
  2. דף מקסים, לאתגר קשה. אש קטנה

    השבמחק
  3. קודם כל, אין על ג'ינג'ים. מזל ששמת תמונה צבעונית שלו בסוף הרשומה, אחרת הייתי מבקשת אחת במיוחד בשבילי :)
    ואחרי שהתייחסנו לדבר החשוב ביותר (החתול כמובן, מזל טוב לו אגב), אפשר לעבור הלאה - הדף מגניב!! איזה כיף שעשית דיגיטלי. אדיר בעיני שהתמונות בשחור לבן, ממש מתכתב עם תמונות ההשראה, ולגבי ההצללות - נסי להעביר את השכבה של הצל תחת blur כלשהו, זה מרכך אותו ונותן לו תחושה קצת יותר אמיתית. אולי זה ימצא חן בעיניך :)
    איזה כיף לראות שזה מה שיצא מהאתגר שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מיכלי!! תודה רבה רבה על התגובה המקסימה!!♥
      המשופם מוסר נגיחת חיבה במצח ונשיקות♥

      ואיזה כיף שאהבת את הדף! (":
      אני אשתמש בטיפ שלך בדף הבא - שכמובן שוב יבוא בהשראת האתגר שלכן, הנקי נקי הזה - שני דפים מעוצבים בחודש אחד זה משהו שלא ייאמן מבחינתי אחרי הפסקה כל כך ארוכה ביצירה!
      אני מודה לך על ההשראה יוצאת הדופן באתגר ובכלל לכולכן, על הבלוג הנהדר והמושקע שהקמתן!♥

      מחק
  4. איזו רשומה כייפית
    גם חתולים גם ג'ינג'ים וגם סראפ ועוד דיגיטלי
    יצא מקסים אהבתי את הרעיון להשתמש בתמונות שחור לבן ולתת את זריקת הצבע רק בקישוטים

    השבמחק
    תשובות
    1. המון המון תודה ענת יקרה, אני כל כך מעריכה כל תגובה, שמחה שאהבת את הדף!! (ואת החתול >^.^<)
      סוגרת אתגר שלישי ברציפות אצלכן ואני לא מאמינה על עצמי (":
      ושוב תודה!!♥

      מחק